anoniem Geplaatst: 16 juli 2013 Delen Geplaatst: 16 juli 2013 Ik heb nav artikeltje in CT van augustus 2013 Callnote geïnstalleerd. Kan voor sommige gesprekken handig zijn, dacht ik. Maar bij start Callnote roept mijn beveiligingsprogrammatuur (AVG) dat er mogelijk sprake is van een "Identity Theft". Ergens iets bekend? Of is er sprake van overdreven beveiliging? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2013 als ik google met > callnote malware < vind ik geen aanwijzigingen dat er echt iets mis zou zijn. heb je callnote wel gedownload van de site van de makers (kanda)? zo niet, dan wil er nog wel eens spul mee komen dat je niet zou moeten willen hebben op je pc. vertrouw je het echt niet, doe eens een online scan met trendmicro ofzo. ben je overtuigd dat het wel goed zit, zeg dat dan tegen avg, en de meldingen zullen dan achterwege blijven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2013 Zou me er inderdaad niet te druk om maken, Callnote is geen onbekende software Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen