anoniem Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 Hoe kom ik van die ****!! Ask Toolbar af? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2013 In andere woorden, na rustig ademhalen, zonder schelden en iets vriendelijker: [quote:d80defadf6]Met een stuk gratis software is de Ask toolbar geïnstalleerd zonder dat ik dat wilde. Hoe kan ik deze verwijderen?[/quote:d80defadf6] http://computertotaal.nl/software/22470-helpdesk-ask-toolbar-verwijderen.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2013 Ik kan me de irritatie wel voorstellen Ger. Maar altijd kalm blijven is het beste. Maar ga maar naar config/Programmas en onderdelen, zoek hem op, en verwijderen die hap. En kijk in het vervolg uit wat je installeerd. Vaak zie je tijdens de installatie, een vinkje om die zoekmachine te instaleren. Zet die uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2013 mijn ervaring is dat wanneer deze toolbar erop staat, er ook wel andere opstaan... makkelijkste en zekerste hulpmiddel is adwcleaner, dat helpt je in 1 keer van al die dingen af. downloaden http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ uitvoeren en klik op de knop verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Hartelijk bedankt voor de adviezen. :):) En sorry dat ik onvriendelijk overkwam was ik me niet bewust. En sterretje sterretje uitroepteken was alleen maar grappig bedoeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Ik heb ADW uitgevoerd en de Ask toolbar is weg, maar als ik Firefox start, krijg ik nog steeds de Ask zoekpagina ~zucht~ Ik heb geen idee hoe dat te verbeteren. :( Ik kan via Opties de standaard pagina instellen, maar na een PC herstart is Ask er weer. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Als hij goed is verwijderd, kun je nog even regclean pro draaien. En doe schijf opruiming. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2013 OK, zal ik doen. Hartelijk dank :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen