anoniem Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Ik heb een vraag omtrent de registratie van surf gedrag en uitgaande mail. Ik weet dat er logboeken op een computer aanwezig zijn. Echter ik kan niets vinden wat surf gedrag en uitgaande mails bijhoudt. Het gaat hier om een puberend kind dat mogelijk met een verkeerde persoon in contact staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2013 windows houdt niet bij wat er binnen programma's gebeurt: die zaken worden in de browser cq de mailclient geregeld én ingesteld. kortom: als de browser staat ingesteld op 'geschiedenis wissen' bij afsluiten, vind je niks meer terug. en als de mailclient is ingesteld om de verzonden mails niet op te slaan, idem dito. wellicht is er software van derden die je met dit probleem kan helpen..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2013 windows 7 heeft ouderlijk toezicht kijk daar eens Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen