anoniem Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Heb een tijdje geleden een 2de hands computer gekocht die lekker snel is. Maar volgens mij is het wel een zelfbouw. Er zat een zeer brakke ssd in en die heeft het begeven. Dus weg belangrijke dingen. Net naar de plaatselijke computerboer geweest en die er een andere ssd in gezet. ik zou zelf een besturingsysteem installeren. Om te testen of alles werkt eerst maar even een tijdelijk Windows 7 er op. Werkt. Maar nu wil ik windows 2008 op de computer. Ernaast wil ik niet. Dus een installatie-cd gemaakt en in de BIOS aangegeven dat ie opstarten moet met de DVD. Mooi niet !! Hij slaat de DVD gewoon over en start met windows 7. Andere installatie-cd gemaakt met windows 2003. Kan niet mis, werkt altijd... Mooi niet, slaat het gewoon over en start met Win7. Wat te doen???? oja, tussendoor, ik heb een bloedhekel aan die pokke-advertenties !!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2013 tijdens opstarten bios pingelen op f10 f11 f12 , je moet dan de opstart volgorde zien en kunnen kiezen met je pijltjes toetsen en dan enter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2013 staat de bios jumper wel goed op het bord . of ben je vergeten afsluiten met een F toets . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Voor alle zekerheid: heb je een [b:17f718c9a5]opstartbare[/b:17f718c9a5] (bootable) installatiedvd gemaakt of heb je de installatiebestanden gewoon naar een dvd gebrand? Als dat laatste het geval is is de dvd niet geschikt om van op te starten en zal de pc van de ssd opstarten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Hans60, je hebt gelijk, het zijn geen bootable CD's heb ik nu door. :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2013 [quote:d08495ca9f="Wiep Corbier"]oja, tussendoor, ik heb een bloedhekel aan die pokke-advertenties !!!![/quote:d08495ca9f]Als je op deze pagina de advertenties bedoelt ('k weet het niet omdat ik ze zelf niet zie): surfen met FF en je bent ze kwijt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen