anoniem Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Tot op zeker moment kon ik PDF bijlagen bij e-mail gewoon afdrukken door rechts te klikken op die bijlage en dan 'afdrukken' te kiezen. Ergens is dat veranderd alleen kan ik niet meer herleiden hoe en wanneer. Als ik nu op dezelfde manier PDF wil afdrukken, wordt het PDF opgeslagen op mijn PC ( Print to File) Ik eindig dan met een onleesbaar .pm file Om af te drukken moet ik de PDF bijlage eerst Opslaan Als -> kiezen voor PDF bestandsvorm -> vervolgens rechtsklik op het opgeslagen bestand en kiezen voor afdrukken. Op deze manier gaat mijn printer direct aan de slag. Open ik echter het zojuist opgeslagen PDF bestand (Acrobat Pro opent) en kiez ik File -> Print OF klik op het print pictogrammetje, dan wordt het PDF weer opgeslagen als .pm in plaats van dat ze afdrukt. Wie weet raad? Dit is erg irritant! Dank, Broosha Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2013 De standaard instellingen van de printer goed bekeken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2013 Probleem opgelost door naast acrobat pro ook de gratis reader te installeren. kan wat mij betreft op slot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2013 dan zou ik die A.R. er maar uit gooien en alleen die gratis reader bewaren (welke?). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen