anoniem Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Ik heb een Sony -Reader, PRS-T2 Daarbij moet z.g. Reader-software op een PC worden geïnstalleerd om later gedownloade E-Books in ACSM-formaat om te kunnen zetten naar E-Pub en die kan worden gekopieerd naar de Sony-E-Reader Aanklikken van deze installatie voor de Reader software op de pc geeft geen melding en er wordt niets uitgevoerd Adm rechten en Firewall blokades zijn al uitgesloten Heeft iemand een idee hoey het kan dat dit programma niets doet? Wat kan ik als alternatief gebruiken om het ACSM-Formaat van de E-Books om te kunnen zetten naar E-Pub Formaat Ik zie dat Adobe daar iets voor heeft (Adobe Digital editions?) Maar ik weet niet of dat een juisten oplossing is Heeft iemand ervaring hiermee? Het voornaamste is dat ik een ACSM-Formaat om kan zetten naar E-Pub Daarna kan ik het gewoon overzetten (via de verkenner) naar de E-Reader Alvast bedankt voor enige hulp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2013 ik meen me te herinneren dat je de installatie op de pc moet starten vanaf de sony. inpluggen en ja op de vraag wilt u dat de pc de sony herkent, oid Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2013 Dat klopt De verbinding met e-reader en pc is goed ik kan heen en weer kopieren Op de PC zie ik een map: Setup vai drive: G: Daarin zit een programma: Setup reader voor PC aanklikken daarop, doet helemaal niets, daar zit het probleem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2013 ik denk dat je het probeert via de verkenner op de pc. dat gaat niet werken. zoals ik zei: inpluggen en op de ereader(!) kiezen voor de herkenningsoptie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen