anoniem Geplaatst: 15 april 2013 Delen Geplaatst: 15 april 2013 Om mee te beginnen vraag ik me hardop af of dit de juiste plek is voor mijn vraag. Ik heb nu bijna twee jaar een smartphone van HTC, de Wildfire_S; ook wel aangeduid als: A510e. Deze is voorzien van een geheugenkaart. Het opmerkelijke is nu dat mijn telefoon telkens de (irritante) melding geeft over onvoldoende geheugen. Maar die geheugenkaart heeft juist nog heel veel vrije ruimte... Echter, het toestel weigert om apps te verplaatsen van telefoongeheugen naar geheugenkaart. Anderzijds staan er af fabriek al veel apps geinstalleerd welke ik nooit gebruik. Ik wordt daar zo moedeloos van, dat de smartphone vol staat met onnodige apps en tegelijk geen apps wil verplaatsen naar de geheugenkaart, waar nog gigantisch veel vrije ruimte over is. Is dit een bekend probleem? Of is dit meer typisch voor het telefoonmerk HTC? Wie kan er meer over vertellen? En vooral over oplossingen van genoemd probleem, anders dan toestel hacken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2013 met usb kabel aansluiten op de pc . dan het interne geheugen opschonen . en ja windows is bagger op een telefoon . ik zie dat jij Android OS hebt ik heb de htc one gehad . wat een draak van een toestel . ik ben links . steeds als ik een gesprek wil aannemen zit je verkeerd met je vingers maak wel eerst een backup met je htc software . voor dat je wat gaat opschonen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen