Ga naar inhoud

Browser start traag op

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs IE10 geïnstalleerd (besturingssysteem Windows 7 Home Premium SP1, AMD FX 6100 six-core processor 3,3Ghz, 8,00 GB Ram geheugen). Hopende op verbetering en meer gebruiksgemak, werd ik echter geconfronteerd met een sterke vertraging van het opstarten van de browser. Gezocht naar een oplossing, maar niets kunnen vinden. Daarom, voor de aardigheid, Google Chrome geïnstalleerd. In eerste aanleg, zag ik wel wat verbetering, maar uiteindelijk start deze toch ook (veel te) traag op. Ik ben het spoor dus even bijster. Waar zou dit trage opstart probleem nog meer in kunnen zitten?
Link naar reactie
[quote:5b81b2a0c7="canonboy"]scan op malware met Mbam[/quote:5b81b2a0c7] Lekker verhelderend weer :roll: ... @ TS (topic starter): Wellicht geeft een scan met Malwarebytes Anti-Malware (MBAM, dus... kun je [url=http://goo.gl/SWb3H]hier[/url] downloaden) uitsluitsel? Wellicht is er malware actief die de boel vertraagt, zoals canonboy vermoedt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...