anoniem Geplaatst: 12 maart 2013 Delen Geplaatst: 12 maart 2013 Soms haal ik wel eens een foto op van recensies van camera's, zowel van DPreview als van PhotographyBlog; van die laatste website lukt dat op mijn pc niet. Er komt iets binnen van een paar bytes, meer niet. Op een andere pc in huis lukt het wèl. Ik vraag mij af waar dat aan kan liggen? de redacteur van PhotographyBlog kon mij niets adviseren. Gebruikte browser: FF, soms I.E. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2013 aanvulling: met I.E. (en met Chrome die ik niet gebruik) geen probleem. Moet dus "iets"van FF zijn, maar wat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2013 ik heb FF 19-0-2 . en geen problemen met wat dan ook . [img:f4015c8b6f]http://i.imgur.com/zBdyByg.jpg[/img:f4015c8b6f] net gedaan . gewoon met de rechter muisclick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2013 nou, dat doe ik al járen, en met IE en Chrome geen probleem. Dus met dit advies kom ik niet veel verder in FF 19.0.2. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen