Ga naar inhoud

Windows Live Mail


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn systeem: Windows7 Home,64 bits,2,10Gz,3,00GB. Onderstaand probleem heb ik SeniorWeb PC Hulp voorgelegd. Advies was: Windows Live Essentials verwijderen en daarna opnieuw installeren. Ik heb alle onderdelen verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Wie weet raad ? Als ik bij het ontvangen van e-mail van facebookmail.com op afbeeldingen weergeven klik komt er steevast: Windows Live Mail werkt niet meer, wordt afgesloten, er wordt naar een oplossing gezocht. Later krijg ik dan prog.is niet correct afgesloten. Deze boodschap krijg ik ook bij Windows Live Movie Maker en Pfoto Story 3 for Windows.(Zie apparte melding) Dit meld ik hier omdat er misschien een verband bestaat. Ik heb automatische update aanstaan, dus er wordt regelmatig geupdated Met vr gr W. van der Heijden
Link naar reactie
Jouw probleem is al bijna een jaar bekend, maar ik heb nog nergens een oplossing gelezen, die het probleem voor alle mensen verhelpt. Ja, er wordt aangeraden om mails van Facebook alleen nog als 'plain text' te lezen. Een andere oplossing is om je mails binnen te halen en daarna eerst in Windows Live Mail te klikken op 'Offline werken', maar in beide gevallen zie je dus niet de afbeeldingen. Kijk hier eens naar de lijst met klachten over dit probleem: [url]http://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=88a67cfb-f7f0-4513-87d4-26370914990d&page=1[/url] Af en toe lijkt daar een oplossing geboden te worden, maar ik las er geen een die voor iedereen hielp. Jammer, ik zou jou graag de ultieme oplossing geboden hebben...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...