Ga naar inhoud

omzetten van pdf naar word en dan kunnen wijzigen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb ook nog deze gevonden Free PDF to Word Doc Converter http://www.hellopdf.com/ en ook nog even mee gespeeld. Met een moeilijk document, verschillende kleine kolommen, plaatjes erbij, ook tekst over de hele breedte van de kolommen, hielden beide opties zich staande wat de opmaak betreft, de tekst kwam goed over in de juiste kolommen. Bij de online was een kop met grote koeienletters slecht overgekomen en een kolom met kleine letters een beetje te klein en wat rommelig. Je moet de tekstopmaak met de kwast bijpoetsen. De PLAATJES waren echter helemaal goed overgekomen. Bij de freeware was de tekst vrijwek perfect maar helaas....geen plaatjes! Probeer zelf maar uit.
Link naar reactie
[quote:8c56701db8]Echter krijg ik in mijn word97 detekst steeds als plaatjes en kan hem niet wijzigen.[/quote:8c56701db8] Vreemd... ik zie bij ConvertFiles.com toch echt in de box Output format: MSWord97/2000/XP (.doc) Bij mij met Word 2003 prima mee te werken. Je moet wel een beetje Word-kenner zijn; de tekst wordt in frames geplaatst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...