Ga naar inhoud

Excel werkt niet goed!


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag allemaal, Wegens het (vermoedelijke)overlijden van onze pc heb ik mijn laptop weer eens tevoorschijn gehaald. Tobby was erg traag geworden en viel constant uit. Hij is nog wat traag, maar ach....het uitvallen is spontaan opgelost. Helemaal blij dat hij normaal doet. Dus begonnen met mijn grote voorraden in te voeren in excel. Gister wou ik met een vriendin verder gaan met alles stickeren en meteen in te voeren in excel. MAAR hij wou het bestand niet openen. Dus maar nieuw document aangemaakt die hij nu wederom niet wil openen. Hij geeft aan dat het document een ernstige fout heeft veroorzaakt toen het de laatste keer is geopend. ik heb de hele avond al gezocht naar oplossingen...maar helaas. Iemand enig idee? Zou het zo fijn vinden als ik de bestanden weer kan openen. Anders moet ik alles opnieuw invoeren'! O JA, ben een leek. dus liefst jip en janneke taal! Nog een o ja, het gaat om excel 2003 Alvast super bedankt!
Link naar reactie
[quote:cfa3559405="nicole1985"] Excel (..) Hij geeft aan dat het document een ernstige fout heeft veroorzaakt toen het de laatste keer is geopend. [/quote:cfa3559405] Dan is die document wellicht corrupt (geworden). Probeer deze te herstellen via deze hyperlink [url=http://office.microsoft.com/en-us/excel-help/repairing-corrupted-files-in-excel-HA001034656.aspx]Repairing corrupted files in Excel.[/url] Of eventueel via deze blog hyperlink [url=http://reparatie-excel-bestand.blogspot.com/]Excel repareren en te herstellen software.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...