Ga naar inhoud

Word 2007: inhoud dialoogvenster komt niet/deels in doc


Aanbevolen berichten

Wij gebruiken veel sjablonen met standaardvelden die via dialoogvensters gevuld worden. De laatste tijd komt het regelmatig voor (dus niet altijd) bij sommige collega's (dus niet bij iedereen) dat de inhoud van een veld niet of slechts gedeeltelijk in het document terecht komt. Als we de beveiliging in het document opheffen en met Alt-F9 de veldcodes zichtbaar maken blijkt die inhoud naast het veld te staan. Dit komt voor bij velden die onderdeel uitmaken van een if-constructie, maar tot mijn verbazing ook bij losse velden. Meest vervelende is nog dat dit niet meer te herstellen is, het document moet opnieuw gemaakt worden. Wij gebruiken Office 2007 op een Windows Terminal Server 2008 R2 omgeving. De applicatie die we voor de velden gebruiken is MIT Office/DocMaker. De leverancier daarvan heeft ons niet kunnen helpen. Is er iemand die een idee heeft waar ik het moet zoeken?
Link naar reactie
Hoi, Ik denk toch, dat de oorzaak zit bij de 'applicatie' die jullie daarvoor gebruiken. De leverancier moet natuurlijk zorgen voor een goede werking. Of hij daarop 'aanspreekbaar' is, hangt uiteraard af van sluitende afspraken en schriftelijke condities. Als ik jullie leverancier was, zou ik me kapot schamen. Kortom: verwacht niet dat je hier verder geholpen kunt worden, als de opbouw van de sjablonen afhankelijk is van een door derden gemaakte applicatie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...