Ga naar inhoud

Firefox opent niet


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met Firefox, deze opent niet, ik krijg slechts het draaiende laad geval in beeld, maar er gebeurt niks. Als ik in TaakBeheer kijk, staat Firefox wel tussen de processen. Ik heb zojuist geprobeerd de snelkoppeling te verwijderen in het startmenu, vervolgens ben ik gaan zoeken naar de locatie van Firefox, en weer opnieuw gezegd; Maak vast aan taakbalk. Dit lijkt even te helpen, maar als ik Firefox wegklik en vervolgens later weer probeer te openen gebeurt er weer niks.. Ik heb mijn systeem als gescanned, deze heeft niks verdachts kunnen vinden. :roll:
Link naar reactie
Start eens op in safe mode. En schakel dan tijdelijk zoveel mogelijk uit. Safe mode opstarten: houd de shift toets vast tijdens het klikken op het Firefox icoon. Werkt alles weer.... dan weer normaal opstarten en eventueel zaken weer inschakelen, een voor een en telkens herstarten zodat je kunt ontdekken waar het mogelijk misgaat.
Link naar reactie
[quote:7b43ad44be="andre@home"]Start eens op in safe mode. En schakel dan tijdelijk zoveel mogelijk uit. Safe mode opstarten: houd de shift toets vast tijdens het klikken op het Firefox icoon. Werkt alles weer.... dan weer normaal opstarten en eventueel zaken weer inschakelen, een voor een en telkens herstarten zodat je kunt ontdekken waar het mogelijk misgaat.[/quote:7b43ad44be]Dus in safemode alle 5 vakjes aanvinken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...