Ga naar inhoud

Alles kwijt uit Data (D)


Aanbevolen berichten

Goedeavond. Ben door een stommeteit al mijn afbeeldings en bestanden kwijt uit mijn Data (D). Had dit weer terug gezet van een externe harde schijf. En is in het prullebak geland en leeg gemaakt. Dus zou graag willen weten, kan ik hier nog weer wat van terug halen. Zijn belangrijke bestanden bij. Weet niet als ik dit bij de juiste onderwerp heb geplaatst, maar dan graag eventjes bij de juiste afdeling plaatsen. En verder alvast hartelijk bedank voor het meedenken voor een oplossing.
Link naar reactie
Hoi Andre Ik heb u link bekeken, maar ik weet niet hoe dat progamma werkte. Ben zeer slecht in het Engels. Maar naar aanleiding van u link. Heb ik Gegoogle, en daar vond ik deze http://www.bestandenherstellen.nl/ en in het Nederlands. Dus die heb ik genomen, en zie daar heb ik alles ? weer mee terug gekregen op 1 halve bestand na. Meterstanden van dit jaar,maar goed dat is jammer dan. Zoals ik het allemaal bekeken heb, mis ik verder niets. Ben super blij, dat het nog goed is afgelopen. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
Mooi! Ken het programma niet, het zou zo maar een NL versie van mijn tip kunnen zijn, maar dat hoeft niet zo te zijn... Goed dat je het (zelf) gedaan hebt! Het blijkt: als je je gezond verstand gebruikt kom je er zelf ook met Google eruit! Extra tip: maak een 2e backup v/d originele bestanden en zet die (externe schijf) ergens anders neer (werk, bij een zeer goede vriend of familielid).
Link naar reactie
Ik kopieer altijd de originele mappen waarin de mail staat. En ik zorg altijd dat de mail op een andere schijf staat. Als je dat veranderen wilt, maak eerst een backup van de mail.... Zie tpips hiervoor onder hoe je de plaats v/d mail veranderen kunt. Waarom zou je dat willen.... Als Windows echt onherstelbaar crasht of de Windows partitie crasht.. dan staat de mail nog mooi op de aparte data partitie. Lees dit maar eens door, staan nog meer tips in. http://www.schoonepc.nl/instal/backup.html [quote:07ae075c23]Windows Live Mail (Windows Live) Windows Live Mail slaat het e-mailarchief (inclusief de agenda en RSS-feeds) standaard op in de map Windows Live Mail. Onder Windows XP is deze map terug te vinden op de locatie C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Microsoft en onder Windows Vista/7 op de locatie C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft. Elk e-mailbericht, contactpersoon of RSS-feed wordt afzonderlijk opgeslagen, er is dus geen sprake meer van één databasebestand. Maak een back-up van de map Windows Live Mail door deze met behulp van de Windows Verkenner te kopiëren naar een veilige locatie. De back-up kan na herinstallatie van Windows en Windows Live Mail weer worden teruggezet. Het is echter beter Windows Live Mail (blauwe knop, Opties, Mail, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap) te laten verwijzen naar een databasemap op een andere partitie, zeker wanneer er nog een systeemback-up gemaakt gaat worden. De database kan eventueel ook vanuit Windows Live Mail zelf worden geëxporteerd (blauwe knop, E-mail exporteren, E-mailberichten)[/quote:07ae075c23]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...