Ga naar inhoud

Het kopieren van een dvd


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb mbv het freeware prgramma 'DVD shrink' een DVD gekopieerd naar de harde schijf. Ik zie in de directory nu allemaal files staan met de naam VTS_01_0 en dan met oplopende volgnummers. Nu wil ik deze zelfde DVD files weer naar een DVD zetten, een kopie maken. Dat lukt me nog niet met 'DVD shrink'. Met welk programma kan ik dat het beste doen, en op welke manier ? Ik heb trouwens wel de mediaplayer van microsoft (als die dat al doet) en nero heb ik ook nog ergens. Groet, Pannemanski
Link naar reactie
Hoi, [quote:0eb0842882]Ik heb mbv het freeware prgramma 'DVD shrink' een DVD gekopieerd naar de harde schijf. Ik zie in de directory nu allemaal files staan met de naam VTS_01_0 en dan met oplopende volgnummers.[/quote:0eb0842882] Dat is perfect :lol: Daarna middels Windows Live Movie Maker die video stukjes aan elkaar plakken. [edit] Opslaan: Film opslaan ‘voor DVD’. Het laatste arbeid is middels Any Video Converter[ freeware – www.any-video-converter.com ] het bestand converteren naar 'zie optie -rechts in het scherm'. En Branden naar DVD. groet, mericya
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...