Ga naar inhoud

Outlook Express 6.0


Aanbevolen berichten

mail gekregen van een vriendin: Als ik haar goed begrijp kan ze enkel nog mails lezen via webmail. Haar postvak IN is leeg????? Werkt nog met Windows XP [color=blue:9a3c2342b3]Hoi Marc, ik kan niet beginnen met al mijn foto's op mijn HD te zetten en de emails verwijderen, want IK HEB 0 berichten in postvak in. Ik kan geen enkel bericht meer zien, alleen de nieuwe, 5 dagen bij webmail.skynet.be Mijn spec. vraag is : hoe en waar vind ik mijn postvak in terug om de mails te kunnen verwijderen ? Bij belgacom al 3 keer gebeld, maar ze weten het ook niet, nochthans beweert mijn dochter dat ze nog ergens verborgen staan en zijn. ik ben bijna teneinde raad, want ik heb daar nog mails écht van nodig voor ebay, betalingen etc.[/color:9a3c2342b3]
Link naar reactie
Zoek de mail bestanden op en kijk hoe groot ze zijn, maak een backup en koppel ze opnieuw aan Outlook Express. Of logt ze nu in als een andere gebruiker sinds recent, dan staan de mail bestanden onder die gebruiker Zorg dat verborgen bestanden instelling van de Verkenner zichtbaar zijn! http://www.schoonepc.nl/instal/emailoutlookexpress.html [quote:5abafc2cf1]Outlook Express slaat de e-mailgegevens standaard op in de map C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{....}\Outlook Express. Deze databasemap bevat meerdere DBX-bestanden waarin de verzonden en ontvangen e-mail zijn opgeslagen. Maak eerst vanuit de Windows Verkenner een submap aan in de gebruikersmap op de datapartitie (bijvoorbeeld D:\inlognaam\Mail). De opslaglocatie voor het archief kan vervolgens eenvoudig vanuit Outlook Express worden gewijzigd: kies Extra, Opties, tabblad Onderhoud, knop Archiefmap, knop Wijzigen, navigeer naar de nieuwe map en bevestig de wijziging met de knop OK. Nadat Outlook Express opnieuw is opgestart, wordt het originele e-mailarchief automatisch naar de nieuwe locatie verplaatst. LET OP: Maak voor de zekerheid eerst een back-up van de originele DBX-bestanden voordat deze wijziging wordt doorgevoerd! Mocht het fout gaan dan kan de back-up altijd nog handmatig (via de Windows Verkenner) naar de nieuwe locatie worden gekopieerd...[/quote:5abafc2cf1]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...