Ga naar inhoud

begeleiding gevraagd compleet verwijderen AVG


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, Graag zou ik willen vragen of er iemand bereid is mij te begeleiden om AVG in zijn geheel van mijn pc af te krijgen. Dus alle overgebleven bestanden en sleutels ook. Ik heb inmiddels diverse programma's op de pc staan die volgens mijn zoektocht nodig zijn, als HiJackThis, Malwarebytes, combofix (op bureaublad). Ik ben zelf niet genoeg op de hoogte om dit te verwijderen zonder schade aan te richten aan mijn computer. Ook heb ik geen verstand van het lezen van HJT logjes. Hoor graag van iemand....=) Dank alvast, groet, Danny
Link naar reactie
Gisteravond heb ik AVG verwijderd met de uninstaller van AVG zelf, van hun website en daar nam ik de nieuwste versie om AVG free 2011 te verwijderen. Dit is nu gebeurt, maar ik ben nu bezig met een MBAM scan. De HJT scan is gedaan. Later zal ik dan idd de logjes plaatsen. Misschien is het idd wel een goed idee om de mappen te verwijderen? Of moest dat voor de scans, ik las het te laat namelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...