Ga naar inhoud

Illegal file name


Aanbevolen berichten

Hallo beste pc vrienden, Ik download vaak MP4 HD video's van youtube voor mijn Nokia N97. Ik moet ze eerst converteren en daarvoor gebruik ik Super van eRightSoft. Ik heb nu de nieuwste versie nl. v2011.build.49 (July 1st,2011) Ik ondervind nu plotseling een vervelend probleem. Ik kan geen videoclips meer converteren. Telkens krijg ik een ERROR message in Super. In het rood wordt aangegeven : "An ERROR has occurred. Click to read to more" Als ik erop klik dan krijg ik een aantal mogelijke problemen voor het falen van het omzetten van mijn MP4 video. Maar al die mogelijke problemen die worden weergegeven lijken mij onwaarschijnlijk te zijn. Ik gebruik de dezelfde instellingen en er is verder niks mis met mijn cpu/ram enz. Ik had daarvoor eerst een ouwere versie van Super (maart) en ben om dit probleem gaan upgraden naar versie juli wat geen baat had. Met Format Factory krijg ik een wat concretere bericht voor het falen nl. "Illegal file name". Raar want daarvoor heb ik tientallen MP4 video's van Youtube feilloos kunnen converteren met Super ongeacht hun naam. Op het net las ik wel iets over letters/tekens die niet mogen voorkomen. Maar wat zo raar is, als ik MP4 videoclips probeer te converteren die ik in het verleden probleemloos hebt omgezet voor mijn Nokia N97, dan krijg ik dezelfde ERROR. Hoe kan het nou? Daarvoor werkte alles en nu niet meer!
Link naar reactie
Ik kan een videoclip die zo heet niet converteren: Nicole Scherzinger - Right There ft. 50 Cent Ik heb de "punt" verwijdert en het lukte niet. Ik heb 50 cent verwijderd en lukte toch niet met converteren. Ik heb uiteindelijk de hele naam eerst moeten verwijderen en hem hem dan zo hernoemt : Nicole Scherzinger ft 50 Cent - Right Here En dan gaat converteren wel. Kan iemand misschien een toelichting geven?
Link naar reactie
Wat in mij opkomt is dat er mogelijk (niet zichtbare?) speciale tekens in de naam stonden. Door heel de naam te wijzigen heb je die dan verwijderd. Jij hebt vb bepaalde ttf's niet geïnstalleerd en als jouw systeem bij een naam komt met tekens uit zo'n ttf weet je systeem niet wat te doen. Computers zijn ook niet zò slim... Ik heb een soortgelijke ervaring met gedownloade rars die vb Cyrillische tekens bevatten in de naam: die konden niet geopend worden tenzij je de naam wijzigde. Mogelijk herkent jouw Nederlands systeem bepaalde buitenlandse / 'exotische" tekens niet en gaat het daarom fout. Misschien is er ook een andere verklaring, maar als ik je tekst lees, denk ik in die richting.
Link naar reactie
Bedankt voor je antwoordt. Klopt inderdaad dat er een verborgen teken in de naam zou kunnen voorkomen. Ik begrijp niet waarom super plotseling zo begint te reageren op bepaalde file namen of waarom er een verborgen teken kan opduiken. Ik denk dat ik voorlopig als ik wat wil gaan converteren en het eerst niet lukt, dat ik de naam helemaal verwijdert en dan opnieuw hernoem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...