Ga naar inhoud

Hoeveel camera's op Manycam?


Aanbevolen berichten

Ik wil voor een bepaald doel een aantal webcams op een monitor kunnen zien, nu heb ik van iemand het advies gekregen het progje Manycam daarvoor te nemen. nu heb ik dat geïnstalleerd maar nergens kan ik vinden hoeveel camera's kunnen worden getoond. heeft iemand een idee hoeveel webcams je met dit progje kan tonen? Tweede vraag, of het mogelijk is om het logo met naam "manycam.com" uit het beeld kan worden verwijderd? Alvast dank, Rob
Link naar reactie
Ik heb Webcam XP Pro (60 dagen versie) geinstalleerd en het lijkt een aardig progje maar ik heb een HD camera Logitech C270en een camera met een resolutie van 640 x 480 aangesloten op de PC (USB 2.0 poort). Maar de in het programma getoonde resolutie is maar 320 x 240 van beide camera's, hoe kan ik de waarde wijzigen of anders gezegd, waarom is de resolutie zo laag? PC is een Acer Aspire T180. Graag hulp.
Link naar reactie
Nu heb ik dat progje WebcamXP gedownload. Ik gebruik de 60 dagenversie voorlopig even maar nu heb ik het volgende probleempje. Op mijn PC heb ik een USB 2.0 uitbreidingskastje met 7 USB aansluitingen aangesloten en op dat kastje (Sweex) heb ik dus 7 webcams aangesloten (6 x Logitech C210 en 1 x Logitech C270). Het geheel gebruik ik voor mijn treinmodelhobby en wel om op bepaalde plaatsen de treinenloop in de gaten te houden. Nu doet zich het volgende voor, het beeld op mijn monitor schokt nogal, dus geen vloeiende beeldweergave. In mijn PC (Acer T180) heb ik zelf een Asus Gforce 6600 GT geplaatst, die videokaart had ik nog uit een afgedankt systeem, de laatste drivers geinstalleerd. Op deze videokaar zitten twee monitoren, een Acer 19"en een Samsung 24". Kan iemand mij helpen, is misschien mijn videokaart te oud voor dit doel, die geeft immers de beelden weer. Graag hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...