Ga naar inhoud

[Outlook 2010] Feestdagen verwijderen


Aanbevolen berichten

Ik beschik over Outlook 2010. Daar heb ik diverse accounts in staan, waaronder ook een Hotmail account dankzij de Hotmail connector plugin. Sinds kort gebruik ik ook de agendafunctie van Outlook. Het leek me handig om daar automatisch de feestdagen in te zetten met de daarvoor ingebouwde functie. In eerste instantie zag ik niets, dus ik herhaalde het nog maar eens. Weer niets dacht ik, totdat ik erachter kwam dat ik alleen de agenda van Hotmail open had staan en die van Outlook niet open stond. En dáár stonden dus de feestdagen in, 2x. Geen ramp, maar ik hoef natuurlijk niet 2x de feestdagen erin te hebben staan. "Vroeger" had je daar een simpele methode voor die [url=http://office.microsoft.com/nl-be/outlook-help/feestdagen-toevoegen-aan-of-verwijderen-uit-uw-agenda-HP005242944.aspx]in Outlook 2007 nog gewoon aanwezig was[/url]. In Outlook 2010 bestaat die niet meer. In het menu Beeld vind ik nog wel het kopje rangschikken, maar Gebeurtenissen zijn nergens meer terug te vinden. Op de Microsoft helpsite kan ik ook niets vinden over het verwijderen van feestdagen in Outlook 2010. Het zal toch nog wel mogelijk zijn verwacht ik? Heeft iemand een tip voor me?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...