Ga naar inhoud

samsung ES 28 digitale camera


Aanbevolen berichten

een camera hoort in de verkenner gezien te worden door windows als ie wordt aangesloten (en sommige camera´s moet je dan ook zelf nog aanzetten). krijg je geen popupschermpje of zie je de camera niet in de verkenner (als verwisselbare schijf)? al eens pc herstart en de camera in een ander usbpoort (liever niet in een hubje maar op een ingebouwde usbpoort) geplugd? doen andere usb-apparaten het wel?
Link naar reactie
de camera word niet door de verkenner gezien . op mijn pc heb ik W7 . ik heb hem ook op mijn laptop gehad daar zit Wxp op. ook heb ik op internet gezocht voor drivers of software , maar zonder resultaat . in apparaten beheer vind ik hem ook niet terug, helaas . dus ben ik bijna aan het einde van mijn leken latijn. en de mogelijkheid om ergens de cam aan te zetten ben ik nog niet tegen gekomen. het is zowiezo al een heldendaad om er een beschrijving bij te zoeken ik wacht weer gewoon rustig af
Link naar reactie
hallo aderuit bedankt voor je handleiding. ik heb er in gekeken en er stond camera veranderen naar pc . dit heb ik gedaan maar nog steeds geen suc666. op een of andere manier is de toegang van de pc geblokeerd. heb ook het toestel terug gezet naar fabrieks instellingen . maar werderom helaas pindakaas . en op de samsung helpdesk hebben ze ook al geen oplossing. zuchttttt maar weer verder zoeken thnkzzzzzz en grtzzz glimmer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...