Ga naar inhoud

Microsoft Visual C++Runtime libary


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb net een spel geinstalleerd maar er gaat iets fout. Het spel is al geinstalleerd, maar als ik het spel start krijg ik een foutmelding: Microsoft Visual C++Runtime Libary. Ik heb op deze site: http://support.microsoft.com/kb/307817 een oplossing gevonden, maar die werkt ook niet. Ze zeggen dat je naar msconfig.exe moet gaan en dat je dan alle vakjes uit moet schakelen behalve Mosearch. Maar ik heb maar drie vakjes waarvan ik er maar 2 kan uitschakelen en dat zijn 'Systeemservices laden' en 'Opstartonderdelen laden'. Wat moet ik nu doen? Alvast bedankt!! Groeten, Arthur
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb zo'n vermoeden dat die Runtime library ontbreekt in de setup van je computer. Ik zie hem bij mij echter niet apart vermeld in de geïnstalleerde programma's. Ik heb Visual C# (2008) geïnstalleerd op mijn computer. Zoek eens op Internet (bij MS) of die is te downloaden en te installeren. Dat spel is waarschijnlijk in VC# geschreven en heeft om te werken die library nodig. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...