Ga naar inhoud

Outlook 2010 verwijderd, terug naar Outlook 2007


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Office 2010 naast Office 2007 geinstalleerd. Dat is een installatie optie. Wat na installatie blijkt is dat Office 2010 het gebruik van Outlook 2010 alleen maar mogelijk maakt. Alle instellingen van Outlook 2007 worden overgenomen, maar Outlook 2007 is daarna niet meer bruikbaar. Inmiddels is Offfice 2010 weer verwijderd en moest Outlook 2007 weer hersteld worden. [color=red:cbce688908]Outlook 2007 werkt echter er is elke keer een boodschap, als Outlook 2007 opstart: Het e-mailprofiel Outlook2007 is met een nieuwere versie van Outlook gemaakt en hierin bevindt zich mogelijk informatie die niet compatibel is met uw huidige versie van Outlook. Als u problemen met dit profiel ondervindt, kunt u een nieuw profiel maken. Klik in het Configuratiescherm op Post, vervolgens op Profielen weergeven en tenslotte op Toevoegen.[/color:cbce688908] Met het Outlook 2010 profiel ondervind ik geen problemen, Outlook 2007 geeft alleen steeds dit bericht. Bedenk dat Outlook 2010 het profiel van Outlook 2007 heeft overgenomen...... Als ik een nieuw Profiel onder Outlook 2007 aanmaak, dan krijg ik Outlook 2007 alsof het voor het eerst in gebruik wordt genomen. De emails en mappen indeling en regels zoals die voorheen in Outlook 2007 en later in Outlook 2010 werden gebruikt, worden niet gebruikt of overgenomen. Is er een oplossing waarbij alle instellingen die Outlook 2010 van Office 2007 bij installatie heeft overgenomen, weer teruggezet kunnen worden vanuit Outlook 2010 naar Outlook 2007 ? Tips welkom, Bedankt. G
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...