Ga naar inhoud

streams films opslaan op de computer


anoniem

Aanbevolen berichten

wil graag een paar films opslaan op de computer, voordat ze van internet verwijderd worden! Ben al 10 dagen bezig en 10 programma’s verder niks lukt.. Zoek het liefst een makkelijk te bedienen software programma NEDERLANDS, net zo als PrintScreen om foto op te slaan op computer, Maar dan voor film! Maar wat ik het liefst wil is een film maken van een gedeelte van het bureaublad,, zodat ik een presentatie kan geven en een video stream op deze manier op kan slaan op de computer.. Wie kan mij op weg helpen, of even de films streams die ik wil opslaan op de pc? :D
Link naar reactie
als je al zoveel zelf hebt gedaan, is het handig als je daarover wat meer vertelt..... wij kunnen niet raden welke 10 progjes dat zijn.... en dingen voor de vaak doen, dat is niet echt inspirerend. kortom: geef aan wat je al deed, of vraag kort en krachtig van welke site het downloaden (opslaan van streams) niet lukt.
Link naar reactie
ik heb als laatste VCL media player versie 4.2.1 geïnstalleerd die is Nederlands talig en gratis toen heb ik geklikt op media klik netwerkstream openen klik daar kan een netwerkprotocal worden ingevoegd adres http://www.slimverdienen.com/ga10/automatiserings-technieken-voor-verdubbeling-winst.html klik protocal HTTP klik klik dan op afspelen en dan gebeurd er niks, maar wil het eigenlijk dat video bestand opslaan op de computer. ik heb geen idee wat ik nu moet doen,, besturingssysteem is Windows vista 64bit met Firefox voor internet. alvast bedank.... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...