Ga naar inhoud

De extensie .sty


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo medemensen, Ik heb een keyboard gekocht(tweedehands) en daar zit een flopydrive in die muziekbestanden afspeelt met de instrumenten die in dat keyboard zitten. Nou dacht ik: laat ik es een midi-filetje op een floppy zetten en kijken offie um leest. Blijkt dattie alleen maar bestanden leest met de extensie .sty. De SwitchConverter die ik heb kan helaas geen midibestanden omvormen tot .sty(die mogelijkheid zit er niet in). Wat mijn vraag is: wat betekent de extensie . sty en weet iemand van jullie misschien een converter waarmee je midibestanden om kan vormen tot . sty?? Dit is het keyboard: [img:9f1bfee480]http://i229.photobucket.com/albums/ee267/Margreet_2007/DSC01393.jpg[/img:9f1bfee480] Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
Maar zo te zien is dit een Yamaha psr 640, en die kan prima midi afspelen. "sty" heeft misschien iets te maken met de userstyles, die je ook kunt opnemen. Ik zie op je foto dat je een gebruiksaanwijzing hebt en ik geloof dat die openstaat op pagina 71. Blader eens door naar pagina 76,"song afspelen". Als je keyboard niet automatisch naar song-mode overgaat als je er een diskette insteekt moet je een keer op de song-knop drukken.
Link naar reactie
Nee Marleen, ik heb geen keyboard. Ik houd wel van muziek en werk soms met muziekprogramma's om partituren en soms ook midibestanden te maken voor een koor waar ik lid van ben. Omdat ik dacht (en nog denk) dat vrijwel ieder behoorlijk keyboard midibestanden kan afspelen viel jouw vraag me op. Sty-bestanden? Op de foto zag ik welk keyboard het was. "Yamaha psr 640 manual" intikken in google leverde al bij de tweede hit de gebruiksaanwijzing op, en inderdaad, midi is af te spelen. Soms wil ik gewoon weten hoe iets in elkaar zit. Veel plezier met je keyboard.
Link naar reactie
Nou Jan, heb de proef es op de som genomen en inderdaad: mn keyboard speelt midi bestanden wel af. Ik twijfelde nl daaraan omdat ik een midi bestand vanaf een cd op een floppy had gekopieerd en hij dat niet las, dus... Tja, een koor...dat zou ik wel durven denk ik omdat ik er dan niet alleen voor sta, n beetje karaoke in me uppie durf ik ook nog wel. Hihi, misschien n beetje last van plankenkoorts. Offuh..mn zus speelt ook piano, maar dan wel als er niemand in de buurt is. Familietrekje misschien? :D En wat die manual betreft: ik vond inderdaad op bladzijde 76 een hoofdstuk:Disk Song Afspelen. Ben wat dat betreft weer een stuk wijzer geworden. :wink: Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...