Ga naar inhoud

thunderbird refresh button


Aanbevolen berichten

Ik zoek me te pletter naar de 'refresh button' in Thunderbird, maar tref die nergens aan. Ook op internet kan ik geen forum o.i.d. vinden waar naar betreffende button wordt verwezen. Via 'customize' in het contextmenu is de optie om deze button toe te voegen ook al niet aanwezig. Ik ben met IMAP bezig en dan is de refresh button een erg handig ding blijkt. (Sorry als de vraag wellicht enigszins Linux-offtopic is, maar ik weet niet goed waar ik 'm anders zou moeten plaatsen). Thx!
Link naar reactie
Bij mijn weten is er in Mozilla Thunderbird geen 'refresh button' . Echter Vond ik wel een thread op het MozillaZine forum van iemand over onderwerp [url=http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?f=30&t=360783&start=0]Feature Request: 'Refresh' button for Unread view[/url] die een extension geschreven zou hebben, die een 'refresh button' zou toevoegen aan Thunderbird 1.5. Dus waarschijnlijk niet compatibel met Thunderbird 2.x
Link naar reactie
Jolo, ik heb de thread doorgenomen, maar helaas biedt die niet de oplossing. Wel vreemd dat een fantastische email-client als Thunderbird geen 'refresh button' heeft! Ik kan me niet voorstellen, dat ik de enige ben die dat ding graag in TB verwerkt zou zien. Helaas beschik ik niet over de kennis om dat te verwezenlijken, anders zou ik er zeker mee bezig gaan. Op dit moment is het dus maar afwachten................. tenzij iemand anders de oplossing weet (te vinden). (Overigens werkt de toetsencombi Ctrl+R ook niet......)
Link naar reactie
Het enige wat dan gebeurt, is dat je de nieuwste emails kunt zien/lezen op de mailserver (ik werk sinds kort met het IMAP-protocol), echter wanneer ik een nieuwe map heb aangemaakt/verwijderd (onder "All Folders") op bv pc01 en ik klik op "email ophalen" op bv pc02 dan zie ik die mutatie niet gesyncd! Ik heb dit net even uitgetest...... Wanneer er een 'refresh-button' zou zijn, ga ik ervan uit dat betreffende mutatie wel gesyncd zal worden.
Link naar reactie
Het is niet zo dat er een 'refresh button' voor het IMAP protocol nodig is. Gelet op hetgeen ik in m'n vorige bericht schreef, werkt een 'refresh button' uiteraard een stuk prettiger dan wanneer ik iedere keer TB moet afsluiten en weer moet opstarten om een door mij gedane mutatie verwerkt te zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...