Ga naar inhoud

ISO installeren


Aanbevolen berichten

[quote:a273da39a8="Lange Pier"]Tja, en maar vol blijven houden terwijl de prijzen er gewoon bij staan, mompel iets van bierkaai. :roll: MagicISO - v5.5 EUR 22.72. 8)[/quote:a273da39a8] TS kan toch prima zijn ding doen met de freeware variant? Maar ok, er IS een betaalde versie, true.. PS. Jij mompelt wat af vandaag he? 8)
Link naar reactie
Nou moet het niet gekker worden! Ik heb Magicdisc gratis gedownload en ik heb ook MagicIso. Want toen ik Magicdisc had geinstalleerd en ik wou iets mounten gaf hij eerst aan dat ik MagicIso erbij moest downloaden. VOLLEDIG GRATIS DUS. Ik kon MagicIso dus downloaden via het programma Magicdisc. In mijn taakbalk staat toch echt MagicIso Virtual CD/DVD manager. Dus ga nu nog maar eens zeggen dat je hier voor moet betalen. 8)
Link naar reactie
Ik zit nu achter een andere pc maar ik snap het ook niet meer .... Ik heb blijkbaar dus MagicIso gedownload maar als ik (dacht ik) over het icoontje onderin ga, geeft hij toch echt magicdisc aan... weird.. Edit, in dit artikel van C!T wordt hij toch ook gratis genoemd? http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=198597
Link naar reactie
Ook dat artikel heeft het alleen over magicdisc. Maar dit is verder niet zo interessant. Er zijn diverse freeware programma's, waar mee je iso images als virtuele cd kunt mounten. Een beperking tot 1GB komt mij daarbij niet bekend voor. Het is zelfs geen enkel probleem een cd iso van 1GB te maken, met bijvoorbeeld magiciso, en dat werkend te mounten.
Link naar reactie
[quote:037d793ff8="Johant"]Heb inmiddels de deamon tools, thanx all....[/quote:037d793ff8] Helemaal top, als je maar kunt doen wat je wilt. Zelf weet ik niet meer wat ik nou heb, ik heb het gedownload via mijn eigen link en toch zie ik het onderstaande..... :evil: :wink: [img:037d793ff8]http://i665.photobucket.com/albums/vv18/LordWodan/MagicIso.jpg[/img:037d793ff8]
Link naar reactie
Ik heb inderdaad hetzelfde icoontje als jou, maar ik weet misschien wel waar het aan ligt. Ik had namelijk ook eerst MagicDisc gedownload en toen ik iets wou mounten moest ik MagicIso downloaden. Volgens mij kun je MagicIso gewoon gratis gebruiken om te mounten, maar wil je ISO's maken of iets dergelijk moet je op den duur betalen. Want ik kreeg wel eens een scherm van MagicIso maken en dan kon ik kiezen tussen "Buy it" en "Try it". :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...