Ga naar inhoud

Netwerkadapter driver voor HP pavilion slimline 7630nl


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar de drivers voor de geïntegreerde netwerkkaart van de HP pavilion slimline 7630nl. Op de site van HP, http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&product=3295729, staat dat hiervoor een realtek driver moet worden gebruikt, maar de betreffende driver installeert niet de netwerkadapter. Als ik met het programma UDI op het systeem kijk, dan zit er een Intel-based netwerkadapter op het moederbord. Echter wordt er geen informatie gegeven welke netwerkadapter dit moet zijn. Kan iemand mij vertellen welke driver ik moet hebben? Of kan iemand op een soortgelijk systeem kijken en informatie geven over welke adapter in de betreffende PC hoort te zitten? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ja, Ik had eerst de chipset geïnstalleerd. Uiteindelijk heb ik een USB naar ethernet kabel gepakt en die gebruikt. Daarna de installatie vanaf de site laten uitvoeren. Dan wordt er andere software geïnstalleerd en werkt het wel. Dus om je netwerkkaart on board aan de praat te krijgen moet je bij HP blijkbaar een netwerkverbinding hebben. Jammer, vooral omdat een standaard netwerkkaart niet in een dergelijke machine past (halfhoge PCI sloten). Maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. In ieder geval bedankt voor de reactie. Voor de geluidskaart onboard heb ik overigens een driver moeten downloaden van ASUS. De driver die HP op de site heeft staan werkt alleen bij XP zonder SP3.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...