Ga naar inhoud

Shift blokkeert letters


Aanbevolen berichten

Goede morgen, Sinds 2 dagen blokkeert mijn shift knop sommige letters (het maakt hier niet uit of ik de linker of rechter shift gebruik). Als ik bijvoorbeeld een hoofdletter A wil maken kan ik dat alleen met de caps lock. asdfjkl;zxcvm,. blokkeren in combinatie met mijn caps lock. Ik kan dus ook geen dubbele punt maken, ogenschijnlijk werkt het midden van mijn toetsenbord wel icm mijn shift :o Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt! :D
Link naar reactie
Hm vreemd, omdat het alleen misgaat wanneer ik mijn shift gebruik, als ik gewoon type heb ik helemaal geen problemen. En het toetsenbord bevalt me prima. Ook vielen al deze letters ineens weg (icm de shift dus, niet single), en niet stukje bij beetje. Bedankt voor het antwoord, maar is er een mogelijkheid dat het toch een software probleem is? Of moet ik echt aan een nieuw toetsenbord.
Link naar reactie
[quote:8656a2b9c7="mstrbean"]maar is er een mogelijkheid dat het toch een software probleem is? Of moet ik echt aan een nieuw toetsenbord. [/quote:8656a2b9c7] Om welk merk/type toetsenbord gaat het? Heb je al gecheckt of er op de site van de toetsenbord-fabrikant diagnostische software te downloaden is? En heb je dat toetsenbord probleem ook in [url=http://support.microsoft.com/kb/315222]Windows XP veilige modus?[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...