Ga naar inhoud

BartPE netwerk gebruiken


Aanbevolen berichten

Ik heb bart PE in zo verre werkende (1 op de 5 keer start de laptop door met bart pe) dat ik mijn andere pc's kan zien en mijn andere pc's kunnen bart PE zien. Gek genoeg zie ik vanaf bart PE niet de shared folders op de andere pc's. Vanaf deze pc kan ik wel op de c schijf van de bart PE laptop. Helaas staan de benodigde bestanden in documents and settings/ann/ waar ik geen toegang toe heb. Iemand een tip?
Link naar reactie
[quote:ef0de4816e="andre@home"]Je moet wel in dezelfde werkgroep en ip range zitten....[/quote:ef0de4816e] zit ik;) ik zie de naam van 3 pc's en de workgroup via de explorer (microsoft network en dan plusje en dan blablanetwork en dan zie je computers). Ip is dhcp automatic en de workgroup handmatig opgegeven. Kan wel met deze pc op het netwerk van de laptop maar niet andersom. Probleem is dat de files dus protected map zijn waar je niet bijkan via deze pc.
Link naar reactie
Ben niet zo'n netwerk pro. Normaal werkt het vanzelf :lol: . Ik kon wel gewoon een willekeurige map van de c halen maar niet documents and settings. Heb dat opgegeven overigens omdat na 2 minuten de laptop uitviel en dat is echt te kort om files over te zetten. Uiteindelijk nu opgelost door geheugen reepje te verwijderen. Lijkt erop dat die defect is. Kan nu gewoon dingen op de externe HD zetten zonder blue screen. Iig bedankt voor de moeite!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...