Ga naar inhoud

Wie kan mijn software bij langslopen.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben echt een leek op computergebiedt. Maar zag dat mijn software lijst enorm is... Nou weet ik niet wat ik veilig kan verwijderen zonder verdere gevolgen. Ik heb 2 printscreens gemaakt. Wie zou voor mij kunnen kijken :oops: [url=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-XEMOVP44.jpg]print 1[/url] [url=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-O73D8YHS.jpg]prin 2[/url] Alvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
Eerst een vraag aan jou;) Waarom wil je software gaan verwijderen? In princiepe kan je alles verwijderen wat je niet gebruikt (nokia unlock free calculator) bijvoorbeeld? ik weet niet of je dat wel is gebruikt? het programma werkt vaak ook niet helemaal goed moet ik zeggen ik heb het ook gebruikt;) hoe msn? ik zie dat je live messeneger hebt en de oude 5.1 messenger? beetje dubbel zou ik zeggen.. ik zou dan dus de 5.1 messenger weggooien en live messenger gebruiken.. dit scheelt weer ruimte op je pc;)
Link naar reactie
[quote:eb1bd55e03="hiphopsteven"]Eerst een vraag aan jou;) Waarom wil je software gaan verwijderen? In princiepe kan je alles verwijderen wat je niet gebruikt (nokia unlock free calculator) bijvoorbeeld? ik weet niet of je dat wel is gebruikt? het programma werkt vaak ook niet helemaal goed moet ik zeggen ik heb het ook gebruikt;) hoe msn? ik zie dat je live messeneger hebt en de oude 5.1 messenger? beetje dubbel zou ik zeggen.. ik zou dan dus de 5.1 messenger weggooien en live messenger gebruiken.. dit scheelt weer ruimte op je pc;)[/quote:eb1bd55e03] Ik heb wat problemen op een ander forum. En dat is zeg maar niet echt een computer gericht forum. Dus dacht vraag ik even hier. En daarbij is mijn laptop erg traag aan het worden. En ik hou niet van al die zooi op mijn computer waarvan ik niet eens weet wat het is! Mijn zusje heeft mijn laptop een hele poos geleend en heb tegen haar gezegt dat ze niks mag downloaden wat ze niet erg hard nodig heeft. Helaas heeft ze dit wel gedaan. Ik weet niet eens wat een nokia unlock ding is.. En inderdaad wil ik wat ruimte creeren op mijn tobby.
Link naar reactie
Microsoft Silverlight ziet er ook onnodig uit.. is een soort toolbar... Fax je wel is met je computer? zo niet dan zou ik Motorola SM56 Data Fax Modem ook weggooien... Je lijkt me ook niet echt iemand die zelf dingen gaat programmeren en aanpassen enzo.. dus dan kan je OpenOffice.org Installer 1.0 ook weggooien.. voor de rest zou ik alles lekker laten staan;)
Link naar reactie
[quote:9ceece29c4="hiphopsteven"]oke.. en je hebt internet van orange? draadloos neem ik aan?[/quote:9ceece29c4] Ja internet van orange. Ik had in mijn oude huis draadloos. Inmiddels niet meer. Maar het ligt in de planning om misschien wel weer draadloos te nemen. Moet alleen even uitvinden hoe ik dat moet doen. Want wil dan 2 computers op 1 modem en dan misschien 1 draadloos.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...