Ga naar inhoud

Wie kan mijn software bij langslopen.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben echt een leek op computergebiedt. Maar zag dat mijn software lijst enorm is... Nou weet ik niet wat ik veilig kan verwijderen zonder verdere gevolgen. Ik heb 2 printscreens gemaakt. Wie zou voor mij kunnen kijken :oops: [url=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-XEMOVP44.jpg]print 1[/url] [url=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-O73D8YHS.jpg]prin 2[/url] Alvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
Eerst een vraag aan jou;) Waarom wil je software gaan verwijderen? In princiepe kan je alles verwijderen wat je niet gebruikt (nokia unlock free calculator) bijvoorbeeld? ik weet niet of je dat wel is gebruikt? het programma werkt vaak ook niet helemaal goed moet ik zeggen ik heb het ook gebruikt;) hoe msn? ik zie dat je live messeneger hebt en de oude 5.1 messenger? beetje dubbel zou ik zeggen.. ik zou dan dus de 5.1 messenger weggooien en live messenger gebruiken.. dit scheelt weer ruimte op je pc;)
Link naar reactie