Ga naar inhoud

geen Window-geluidjes


anoniem

Aanbevolen berichten

Het enige geluid dat ik nog gebruik is dat bij binnenkomen van e-mail( eerst met Mailwasher!) , maar alles blijft stil. Alles nagevlooid in conf>geluiden>niet dempen>schuifjes en ook de hele lijst van tabblad 2 ("geluiden") nog eens doorgelopen. Boxen staan aan, geluidsknop open, lampje brandt . Iemand nog een suggestie?Iets met geluidskaart?
Link naar reactie
Ondanks dat je andere geluiden hebt uitgezet: doen andere geluiden het nog wel? :D Zo nee: drivers geluidskaart er maar eens opnieuw opzetten. Je kunt sowieso in apparaatbeheer even bij de geluidskaart kijken of er geen uitroepteken bijstaat. Makkelijkste weg: rechtsklikken op de kaart in apparaatbeheer en kiezen voor 'stuurprogrammas bijwerken'.
Link naar reactie
inderdaad: andere geluiden doen het ook niet. Ook een audio-cd niet. Heb de geluidskaart er even uit gedaan (en terug gezet): geen verandering. In apparaatbeheer worden geen fouten gemeld. [img:e7c60c9a55]http://i37.tinypic.com/vgikw2.jpg[/img:e7c60c9a55] Bij Re klikken komt er eigenlijk niks,heb je nog een idee, of zou de kaart ten dele defect zijn?
Link naar reactie
Had onlangs dus met zo'n programma dat van de geïnstaleerde software kan nagaan of er updates op te halen zijn, en toen voor de videokaart laten draaien. Hierna ging het dus flink mis! Nu heb ik iets opgehaald van http://www.soft32.com/download_173793.html waar Windows zijn naam aan verbonden zou hebben : 71.89_win2kxp_international.exe van 25 MB. Vraag me af of ik dat durf uit te pakken, en wat kan ik dan verwachten? Moeilijke vraag wellicht?
Link naar reactie
Ben je me weer even kwijt :D : eerder zeg je je audiokaart er even uit gehad te hebben. Maar je hebt een op het moederbord geïntegreerde. De C-media. Moet je naar de site van je moederbordfabrikant (in Everest vind je die onder moederbord>moederbord). Daar zoek je jouw exakte type moederbord en doanload de audiadrivers. Zijn die er niet dan neem je de chipsetdrivers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...