Ga naar inhoud

Prullenbak probleem

Aanbevolen berichten

Om te zorgen dat ik bij een eventuele crash geen informatie verlies werk ik met 2 externe harde schijven, die steeds onderling met elkaar communiceren en derhalve volkomen gelijk aan elkaar zijn. Crasht de een dan staat alle informatie nog op de andere schijf. Uiteraard kan ik ook handmatig een of andere map verwijderen maar als dit verwijderen een abuisje is dan mis ik toch de bekende prullenbak waar ik mijn map eventueel weer uit kan vissen. Is de prullenbak in dit systeem inderdaad afwezig en zo ja zijn er dan nog denkbare trucks om mijn vergissing alsnog te corrigeren? Corrie
Link naar reactie
Ik maak hier uit op dat de prullenbak van het bureaublad verdwenen is. Met welke Windows versie werk je? Windows Vista: op het Bureaublad gaan staan met de muis en dan een rechterklik. Met de linkermuisknop een klik op: Aan persoonlijke voorkeur aanpassen. Dan zie je linksboven in het venster staan: Bureaublad pictogrammen wijzigen. Daar kun je de prullenbak aanvinken. Onder windows XP zou je TweakUI ff kunnen downloaden daarmee kun je ook o.a de pictogrammen op het bureaublad wijzigen. Link: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Succes ermee! :wink: Groetjes Louke
Link naar reactie
De prullenbak op het bureaublad is nog steeds aanwezig en geeft geen enkel probleem. Bedoeld is echter mijn "digiconnect-verbinding", 2 externe harde schijven aangestuurd door een 3,5" external hard disk drive van het merk Linksys. Verwijder ik hier per abuis iets dan is het ook meteen verdwenen en vind ik niets terug in mijn prullenbak op het bureaublad. Blijkbaar hebben die niets met elkaar te maken! Corrie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...