anoniem Geplaatst: 2 mei 2008 Delen Geplaatst: 2 mei 2008 Als ik speederxp gebruik, is mn pc tering sloom!!!! Als ik em op maximum zet, dan gaat alles opeens supertraag!?!? Kan bijna niiks opstarten zo traag gaat het :O maar bij iedereen gaat ie supersnel, mn pc is nog nooit zo trager geworden als ik speedxp gebruik, hoe kan daT? Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2008 Dergelijke programma's beloven heel veel, maar maken daar weinig of niks van waar. Je kunt ook doodeenvoudig een werkende windows installatie om zeep helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2008 nee nee, mijn computer gaat nu el normaal, maar alleen sloom als ik dat **software gebruik.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb al veel van dergelijke software geprobeerd, maar eigenlijk nog nooit een verbetering gezien. Je moet ook niet gek opkijken, als je pc opeens onder de spyware zit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen