Ga naar inhoud

Afbeeldingen in Word 2003

Aanbevolen berichten

Van het ene op het andere moment worden ingevoegde afbeeldingen niet meer getoond. Voorheen ston de ingevoegde afbeelding gewoon in het document en nu verschijnt de afbeelding als getekend vierkantje zonder inhoud en als ik de afbeelding aanklik zie ik de hoekpunten. Hoe krijg ik dit weer normaal, zodat ik de afbeeldingen zie. Graag hulp!! [img:57904bf709]http://i77.photobucket.com/albums/j55/robbogers/fout.jpg[/img:57904bf709]
Link naar reactie
Hoe het gekomen is weet ik niet, maar wel wat er aan de hand wasen hoe je het in de toekomst eventueel gemakkelijk kunt oplossen. Kies in het menu Tools-Options het tabblad View. (In de Nederlandse versie Extra-Opties Beeld denk ik.) Onder Show (bovenaan) staat in de middelste kolom Picture Placeholders. (Wat dat in het Nederlands is weet ik niet) Als Picture placeholders is aangevinkt krijg je de afbeeldingen niet te zien, maar alleen witte vlakken, zoals op je screendump. Haal je het vinkje weg dan zijn de afbeeldingen weer gewoon te zien. De instelling om de afbeeldingen niet in beeld te hebben wordt gebruikt bij grote documenten met veel afbeeldingen. Je kunt er dan vlot doorheen scrollen, terwijl dat met de afbeeldingen in beeld dikwijls maar traag gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...