anoniem Geplaatst: 30 april 2008 Delen Geplaatst: 30 april 2008 Een enkele keer bekijk ik foto's op een cd in de Panasonic-dvd-speler die op het TVapparaat is aangesloten . Onlangs kreeg ik een volle cd (520 foto's of zo) in originele grootte gezien de eigenschappen van de foto's . De dvd speler herkent nog wel iets van "jpg", maar laat vervolgens niets zien. Iemand een idee hoe dat kan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2008 Ik denk dat het er aan ligt wat de inhoud van de jpg extentie is. Je kan een foto met verschillende codexen opslaan zegmaar. Ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat het ene jpg bestand niet het andere is. Er kan dus verschil zitten in de opgeslagen informatie. En aangezien je op een dvd speler geen codec kunt installeren... raaktie in de war. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2008 Realiseer me dat deze vraag bij "grafisch" had moeten staan. Dank voor het antwoord; ik had ook al begrepen dat er weinig te veranderen valt. Hoewel de foto's met een gewone Nikon D70 gemaakt zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2008 Wellicht als je ze eerst op je pc zet, en vervolgens opnieuw opslaat en dan op dvd zet. maar een garantie durf ik je niet te geven :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2008 Uiteraard kan ik de foto's goed in de pc bekijken. probeer nu een aantal te resizen en alsnog te bekijken op de dvd-speler van de tv. Nogmaals: belangrijk is het niet (meer), en in elk geval h.d. voor meedenken. fjs Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2008 ten slotte: een groot aantal foto's met photoshop geresized tot 1000 x 750 pixels. Dat gaat goed in de dvd-speler. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen