anoniem Geplaatst: 23 april 2008 Delen Geplaatst: 23 april 2008 Ik wil graag een aantal cellen een kleur geven, maar de tabelgallerie en de tab celeigenschappen brengen geen soelaas. Weet iemand hoe dit gedaan kan worden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2008 Rechter klik op een cel > Celeigenschap > patroon Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2008 Als ik rechts klik op een cel zie ik wel een uitklapblad maar jouw optie staat daar niet bij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2008 Je hebt het over Office, maar uit de rest van je vraag begrijp ik dat het over Word gaat. Ik heb een Engelse versie dus je moet even wat vertalen. Klik rechts in de cel die je wilt kleuren. Kies in het menu Borders and Shading (randen en patronen?). Open het tabblad Shading. Kies de kleur en geef rechts onder bij Apply to (toepassen op?) aan dat het om de cel gaat. Standaard staat daar Table geselecteerd en dat betekent dat de hele tabel een kleurtje krijgt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen