anoniem Geplaatst: 22 april 2008 Delen Geplaatst: 22 april 2008 Ik denk "even" msn te installeren, met 5.6 prestatie score (alles 5.9 behalve mn cpu:P) zou je denken dat dit zo is gepiept. Hij is echter al een kwartier bezig met de aanmeld hulp. Eerst staat er een ongeblik geduld en daarna het duurt langer dan verwacht, daar is hij nu aan een 2e poging bezig..., dat balkje begint dan weer vrolijk bij 0%. Iemand enig idee hoe ik deze ongijn uitschakel tijdens de installatie? Aanmeldhulp heb ik niet nodig want ik gebruik alleen msn en pasworden kan ik zelf wel onthouden;). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2008 Dat was de laatste keer dat ik MSN installeerde (twee weken geleden) gewoon een aanvinkbaar iets tijdens de installatie hoor :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2008 Na 3e keer dat balkje ging het wel goed. Het was overigens op vista, misschien gaat het daar anders. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen