anoniem Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Beste forummers, ik heb laatst in mijn router poorten opengezet. Ik heb dit gedaan omdat ik graag een server wil hosten thuis (Wolfenstein ET). Ik heb alles gedaan zoals het op PortForward.com staat. Ik heb mij een intern static ip toegekend aan de poorten, en ingesteld op mijn computer. Maar ik moest de poorten openzetten op een andere pc in het netwerk Op de een of de andere manier kan ik niet in mijn router komen op mijn eigen pc. Weet iemand hoe ik deze wel kan krijgen? Heeft het iets met de rechten in de router te maken die ik niet heb? Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik deze kan krijgen, als dit het probleem is? Oja mijn router is een US Robotics (USR)8054. Hoop spoedig wat te horen, DuTcH-Ma$TeR Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2008 Indien je het IP nummer van de router intikt in je browser, dan kom je niet op de webinterface van de router, terwijl dat met hetzelfde nummer op de ander pc wel lukt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2008 Ja dat is het probleem :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen