anoniem Geplaatst: 20 april 2008 Delen Geplaatst: 20 april 2008 ik wilde mijn uiterlijk van mijn pc wat opfleuren door de workshop : vista uiterlijk in xp te doen ( nr. november 2007), ik het bestandje gedownload en bij de installatie zie ik dat er onder staat dat het niet compatibel is met 64 bit versies van xp.(en dat je pc dan kuren kan krijgen) dus ik wil graag weten hoe ik er achter kom wat mijn bit versie is van xp. geef plz antwoord!!! alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2008 [quote:5d5226dc65="ffrraannss"]ik wilde mijn uiterlijk van mijn pc wat opfleuren door de workshop : vista uiterlijk in xp te doen ( nr. november 2007), ik het bestandje gedownload en bij de installatie zie ik dat er onder staat dat het niet compatibel is met 64 bit versies van xp.(en dat je pc dan kuren kan krijgen) dus ik wil graag weten hoe ik er achter kom wat mijn bit versie is van xp. geef plz antwoord!!! alvast bedankt[/quote:5d5226dc65] progg everest gebruiken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2008 [url]http://www.majorgeeks.com/download4181.html[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2008 bedankt voor de tip ik heb heb gedownload en het is me gelukt :) :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen