Ga naar inhoud

Problemen met Philips GoGear SA5145

anoniem

Aanbevolen berichten

Zou iemand me kunnen helpen alsjeblieft? Ik heb een MP 4-speler gehad voor mijn verjaardag (volgens mijn man). Het gaat om de Philips GoGear audio player type SA5145. Ik ben druk bezig om platen te downloaden en erop te zetten. Maar nu heb ik eigenlijk een paar vragen over deze speler: 1) Als ik de speler in mijn computer heb en ik wil hem openen, staan lang niet alle platen op de windows media player. Hoe komt dat? De Windows media player is versie 9,0. 2) Als ik de platen ga bewerken op windows media player, krijg ik vaak de melding dat ze niet afgedraaid kunnen worden en de bewerkingen worden niet doorgevoerd op de speler, waardoor niet alle artiesten bij elkaar staan. Hoe moet ik dat doen? 3) Kan je platen van CD's overzetten op je speler? Zo ja, hoe doe je dat? En nu de meest belangrijke vraag en de vraag waar ik het meest prikkelbaar van word: 4) Soms worden er andere platen gedraaid dan is aangegeven. Als je dan de "misluktë" plaat er tussenuit wilt halen, lukt dat ook niet, omdat dan juist de in die plaats gedraaide plaat wordt verwijderd. Hoe krijg ik de mislukte platen van mijn speler af? Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vragen te beantwoorden. P.S.: Ik heb tot nu toe 582 platen erop staan van de 2000 die erop kunnen.
Link naar reactie
Ik denk dat je aan [url=http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=SA5145/37&scy=us&slg=NL]deze support pagina[/url] zal vinden wat je zoekt. Links staat ook de speciale software die speciaal gemaakt is voor jouw mp4-speler. Dit zou m.i. al flink wat moeten oplossen, als je die gebruikt i.p.v. Windows Media Player
Link naar reactie
Ik heb het bekeken, maar snap er niet veel van. (van de uitleg bedoel ik ) Weet niet wat synchroniseren is, en ook kan ik nergens het woord rippen vinden in Windows media Player. Ook weet ik niet waar je moet vinden of de platen toestemming hebben om te worden gedownload. En mijn vraag over hoe je de mislukte platen van je speler af krijgt is ook nog steeds niet beantwoord.
Link naar reactie
[quote:9077fb2f3f="drive"]Ik heb het bekeken, maar snap er niet veel van. (van de uitleg bedoel ik ) Weet niet wat synchroniseren is, en ook kan ik nergens het woord rippen vinden in Windows media Player. Ook weet ik niet waar je moet vinden of de platen toestemming hebben om te worden gedownload. En mijn vraag over hoe je de mislukte platen van je speler af krijgt is ook nog steeds niet beantwoord.[/quote:9077fb2f3f]RTFM :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:8fbd4da7be="plextor"][quote:8fbd4da7be="drive"]Ik heb het bekeken, maar snap er niet veel van. (van de uitleg bedoel ik ) Weet niet wat synchroniseren is, en ook kan ik nergens het woord rippen vinden in Windows media Player. Ook weet ik niet waar je moet vinden of de platen toestemming hebben om te worden gedownload. En mijn vraag over hoe je de mislukte platen van je speler af krijgt is ook nog steeds niet beantwoord.[/quote:8fbd4da7be]RTFM :lol: :lol: :lol:[/quote:8fbd4da7be] Wat is RTFM?
Link naar reactie
[quote:4bff2bd2ac="drive"][quote:4bff2bd2ac="plextor"][quote:4bff2bd2ac="drive"]Ik heb het bekeken, maar snap er niet veel van. (van de uitleg bedoel ik ) Weet niet wat synchroniseren is, en ook kan ik nergens het woord rippen vinden in Windows media Player. Ook weet ik niet waar je moet vinden of de platen toestemming hebben om te worden gedownload. En mijn vraag over hoe je de mislukte platen van je speler af krijgt is ook nog steeds niet beantwoord.[/quote:4bff2bd2ac]RTFM :lol: :lol: :lol:[/quote:4bff2bd2ac] Wat is RTFM?[/quote:4bff2bd2ac] Dat het in de handleiding staat, en dat je eerst de handleiding moet lezen. http://nl.wikipedia.org/wiki/RTFM
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...