anoniem Geplaatst: 15 april 2008 Delen Geplaatst: 15 april 2008 Een tijd terug heb ik dit ook gedaan maar toen was er wel een sidebar, deze heeft tot op de dag van vrijdag 11 april gewerkt. Sinds deze dag is er een update binnen gekomen (8 stuks) vanuit windows , maar sinds deze update is de toolbar weg. Nu installeer opnieuw beide programma's in de juiste volgorde, registratie geskipt, zoals voorgeschreven en de PC terug opgestart, maar ik krijg geen sidebar te zien. Echter krijg ik deze wel te zien wanneer ik hem naar een oude herstelpunt laat herstellen, echter wordt dan weer de updates van windows gedownload en ben ik mijn sidebar weer kwijt. Wie kan mij helpen?! ps. Ik wil wel de updates van windows binnen blijven halen!! link± http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/De-Vista-Sidebar-in-Windows-XP.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2008 Je kan ook Thoosje's Sidebar gebruiken ([url]www.thoosje.com[/url]) Deze zit trouwens ook in VTP. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2008 ziet er wel goed uit.. alleen kan je niet extra gadget toevoegen van originele pagina zoals buienradar en NLradio Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen