anoniem Geplaatst: 14 april 2008 Delen Geplaatst: 14 april 2008 Ik wil de vista look graag hebben op win XP. Tijdens de installatie van allebij de versies krijg ik de melding: "In Vista Transformation Pack is een fout opgetreden en moet worden afgesloten." Verder kent u het vast wel. Ik zou het echt heel graag op deze computer hebben, die vista look, dus wil iemand mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2008 offtopic: volgens mij past dit topic beter in "windows" ontopic: Ik heb me daar nog niet mee bezig gehouden, Maar ik wil je wel even de tip meegeven om een backup te maken van je belangrijke bestanden. Want meestal lopen dit soort expirimenten uit op een format c: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2008 Eigenlijk past dit wel bij Windows, maar bij sommige software gebeurt dit ook terwijl Windows de melding geeft. Het is dus half-half... Maar weet iemand om dit te omzeilen? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2008 Weet je zeker dat je download niet corrupt is ? Draaien er bij de installatie nog programma's mee, zo ja, schakel dan alles wat niet nodig is even uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2008 Ik heb de download 10x van een andere server gedownload en het blijft zich voordoen. Programma's sluiten heeft ook geen nut. Ik zal wel een dagje plannen om de computer op te ruimen. Misschien helpt dat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen