Ga naar inhoud

MSN adres bevestigen?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een mailadres aangemaakt via msn en gebruik hem dus ook voor MSN. Maar als ik me hiermee aanemld staat er "mail address not verified" dus ik moet hem nog bevestigen. Na even zoeken blijkt dat ik dus dat ik naar mijn inbox moet gaan en daar op verify mail ofzo klikken. Maar ik kan helemaal niet in mijn inbox komen?! Ik ga dus naar www.hotmail.com log in en dan staat er dit: Sign up for Windows Live Hotmail You're currently using another service for e-mail, but it's easy to sign up for Windows Live Hotmail. Als ik daarop in ga dan krijg ik weer een link om een adres aan te maken, maar dat wil ik niet want heb ik dus al... Iemand enig idee wat ik nu moet doen?
Link naar reactie
[quote:72a19851a7="Veldscholte"]Ik heb een mailadres aangemaakt via msn en gebruik hem dus ook voor MSN. Maar als ik me hiermee aanemld staat er "mail address not verified" dus ik moet hem nog bevestigen. Na even zoeken blijkt dat ik dus dat ik naar mijn inbox moet gaan en daar op verify mail ofzo klikken. Maar ik kan helemaal niet in mijn inbox komen?! Ik ga dus naar www.hotmail.com log in en dan staat er dit: Sign up for Windows Live Hotmail You're currently using another service for e-mail, but it's easy to sign up for Windows Live Hotmail. Als ik daarop in ga dan krijg ik weer een link om een adres aan te maken, maar dat wil ik niet want heb ik dus al... Iemand enig idee wat ik nu moet doen?[/quote:72a19851a7] Gebruik je een hotmail? bijf: Jounaam@hotmail.com of jounaam@live.nl Of via een ander ? bijf: Jounaam@joudomein.nl ??? Als het de tweede is is het niet mogelijk heb het zelf gemaild :P Naa microsoft support
Link naar reactie
[quote:66c9c70a38="laatje"]Je kan niet hotmail gebruiken om mails te ontvangen Ik heb dE support gemaild van MSN van microsoft.. Zij zijden dat dit niet mogelijk was dat notverrifyd duurt ff Moeten zij doen voor je daar kan je wijnig aan doen[/quote:66c9c70a38] Ik snap jou... maar jij mij eerlijk gezegd nog niet... ik hoef ook geen mailtjes te ontvangen ;) Ik wil enkel dat mijn adres bevestigd word... meer niet, weet jij ook niet hoe dat gaat of lees ik nu verkeerd?
Link naar reactie
[quote:4fc597530e="eduard33"]Laten we eens overnieuw beginnen, want inmiddels word het een zooitje. je zegt: [b:4fc597530e][u:4fc597530e]Ik heb een mailadres aangemaakt via msn en gebruik hem dus ook voor MSN. [/u:4fc597530e][/b:4fc597530e] Waar heb je dat gedaan dan? msn.com? vertel eens stap voor stap.[/quote:4fc597530e] Ja bij MSN.com heb ik die aangemaakt... Dus als ik me daarop aanmeld (bij msn dus) dan krijg ik zo'n melding: "you address is not verified to verify it click here" dus klik ik daarop: En dan krijg ik die melding (zie boven)... Maar ik moet dus wel op een een of andere manier mijn mail kunnen checken (om mijn adres dus te bevestigen).. anders kun je bij MSN je naam niet veranderen enzo... Hopelijk is het nu duidelijk ;)
Link naar reactie
[quote:4df7115051="Veldscholte"]Hopelijk is het nu duidelijk ;)[/quote:4df7115051] Niet dus.... Ik weet alleen dat je een adres hebt aangemaakt bij msn. De rede dat ik vraag om het stap voor stap uit te leggen is om een beeld te krijgen van't probleem. En ik zal niet ontkennen dat ik wel nieuwschierig ben naar die stappen. Als ik een adres aanmaak bij msn gebeurd er heel wat anders namelijk....
Link naar reactie
Als je je voor msn opgeeft vragen ze meteen of je al een mail adres hebt of dat je er 1 wilt aanmaken, dat aanmaken van een mail adres gaat via hotmail. Als je dat gedaan hebt dan sturen ze blijkbaar naar dat hormail adres een mailtje om zeker te zijn dat het ook werkelijk van jouw is, anders vragen ze naar je alternatieve mail adres verderop in de aanmelding procedure en sturen ze daar een conformatie mailte naartoe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...