Ga naar inhoud

Virtual Audio Cable

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik gebruik op dit moment de trial van de [url=http://software.muzychenko.net/eng/vac.html]Virtual Audio Cable 4.08[/url] op mijn Vista systeem geïnstalleerd. Dit programma is bedoeld om audio outputs van programma's op te kunnen nemen. Zo kan je bijvoorbeeld een muziekje uit een film opnemen met Windows Geluidsrecorder of een schreeuw uit een Youtube filmpje te kunnen verzenden via MSN als voiceclip. Omdat deze functie niet ingebouwd zit in Vista (ik heb wel eens met Windows 2000 op mijn vaders oeroude laptop een muziekje uit een youtube film in een ringtone verandert, alleen door dat te gebruiken wat Windows er standard op installeerd), vind ik dit erg fijn. Het geeft mij een functie terug die Vista mij heeft afgenomen, en die ik heel graag wil gebruiken. Ik heb nu één probleem, het enige wat ik kan opnemen is het woordje Trial, wat het programma er automatisch doorheen gooit. Verder lukt het me niet om iets op te nemen. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
[quote:b3e02935d9]Microsoft Register Server gaat crashen [/quote:b3e02935d9]Geweldig dat vista...... Je kan alles wat geluid geeft op je pc opnemen met deze recorder hoor. Als je de instelling "what you hear" kiest neemd het alles op. maar goed.. als het niet installeerd houd het toch wel op. En als die andere het wel doet? zul je ervoor moeten betalen om van die trail af te komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...