anoniem Geplaatst: 10 april 2008 Delen Geplaatst: 10 april 2008 Beste Forumnaren: :wink: Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem :oops: Ieder keer als ik deze na het controleren van mijn mails en deze dan niet meer nodig heb afsluit zoals het hoort heb ik tot nu toe geen probleem maaaar!? :oops: :? Als ik deze terug wil opstarten om nog een of ander te doen gaat het niet meer Ik moet eerst mijn PC afsluiten en heropstarten dan pas kan ik terug mijn MS-Outlook 2003 openen maar dit lukt ook niet altijd meteen soms moet ik deze opstarten in veilig modus snap jullie daar iets van? :? Wat staat er mij nu te doen ? :? Kan ik dit terug in orde krijgen, of zal ik deze terug moeten herinstalleren ? :? als ik deze herinstalleer ben ik dan al mijn belangrijke mails niet kwijt Wie kan er mij helpen met mijn probleem ? :? Vriendelijk groeten van een hulpbehoevende :? :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2008 Hoi, herinstalleren zou kunnen werken, een andere oplossing zou ik niet weten maar ik weet wel dat je je mails kunt back-uppen in c:\documents and settings\gebruikersnaam\local settings\microsoft\outlook staat een bestand dat Outlook.pst heet, wanneer je dit even kopieert naar een andere locatie en na de herinstallatie van outlook weer terugzet, heb je gewoon je emails weer terug. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2008 [quote:8401c084a5="demro"]Beste Forumnaren: :wink: Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem :oops: Ieder keer als ik deze na het controleren van mijn mails en deze dan niet meer nodig heb afsluit zoals het hoort heb ik tot nu toe geen probleem maaaar!? :oops: :? Als ik deze terug wil opstarten om nog een of ander te doen gaat het niet meer Ik moet eerst mijn PC afsluiten en heropstarten dan pas kan ik terug mijn MS-Outlook 2003 openen maar dit lukt ook niet altijd meteen soms moet ik deze opstarten in veilig modus snap jullie daar iets van? :? Wat staat er mij nu te doen ? :? Kan ik dit terug in orde krijgen, of zal ik deze terug moeten herinstalleren ? :? als ik deze herinstalleer ben ik dan al mijn belangrijke mails niet kwijt Wie kan er mij helpen met mijn probleem ? :? Vriendelijk groeten van een hulpbehoevende :? :oops:[/quote:8401c084a5]het is wel een feest om elke zin te moeten afsluiten met een smilie .de kerst is toch in december Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2008 [quote:8dfcdaf12b="builiche"]Hoi, herinstalleren zou kunnen werken, een andere oplossing zou ik niet weten maar ik weet wel dat je je mails kunt back-uppen in c:\documents and settings\gebruikersnaam\local settings\microsoft\outlook staat een bestand dat Outlook.pst heet, wanneer je dit even kopieert naar een andere locatie en na de herinstallatie van outlook weer terugzet, heb je gewoon je emails weer terug.[/quote:8dfcdaf12b] Beste Builiche :wink: bedankt voor uw antwoord ik zal dit subito presto een opzoeken en uitproberen, hopelijk werkt alles dan terug naar behoren. In ieder geval toch bedankt ! je heb tenminste een reactie gegeven die de moeite waard is en waar ik iets kan mee doen, al ben je een nieuweling die ouwe rot denkt zich te moeten moeien in plaats van een antwoord te geven die iets opbrengt :evil: , hij is niet alleen een ouwe rot maar ook debiel :o , dement :o , seniel :o enz. Mvg. demro :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2008 [quote:9678566426="demro"]Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem[/quote:9678566426] Welke Windows versie en Service Pack draai je? Check verder op de site van Microsoft deze [url=http://support.microsoft.com/ph/2520]Outlook 2003 solution center.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2008 [quote:4b5b21e3fd="jolo"][quote:4b5b21e3fd="demro"]Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem[/quote:4b5b21e3fd] Welke Windows versie en Service Pack draai je? Check verder op de site van Microsoft deze [url=http://support.microsoft.com/ph/2520]Outlook 2003 solution center.[/url][/quote:4b5b21e3fd] Beste bedankt voor uw reaktie maar welke pack ik heb weet ik niet hoor ik draai met XP en dat is allees wat ik weet ik denk zelfs dat het Pack 2 is maar daar wil ik mijn handen niet in het vuur voor steken :oops: Kan je me zeggen hoe ik dit te weten kan komen? ik weet dat je al die dingen kan opvragen maar ik weet niet meer hoe Mvg. Demro :oops: :wink: Ps. op die Solution site word ik niet veel wijzer van hoor ik heb er inderdaad naar gekeken en heb er ook een en ander gedownlaod of uplaud ik weet het niet meer ik ben door outlook zelf naar die site gestuurd geweest en zag daar die dingen staan voor te dawnlaoden dus heb ik dit maar geprobeerd :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2008 [quote:48c6472375="demro"] Kan je me zeggen hoe ik dit te weten kan komen? [/quote:48c6472375] Typ in Uitvoeren [code:1:48c6472375] winver [/code:1:48c6472375][Enter] Als MS-Outlook 2003 crashed bij het openen, zou je deze [url=http://www.makeyougohmm.com/20051227/2787/]How to fix Outlook 2003 startup crash kunnen checken.[/url] Omdat daardoor je email berichten verloren kunnen gaan, is van te voren een [url=http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ondernemen_communicatie/e-mail/back-up.aspx]back-up van je email[/url] wel aan te raden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2008 Beste ; Het is: Windows / XP / Professional Versie 5.1 (buld 2600,xpsp_sp2_qfe.070227-2300: Service Pack 2) Copyright 1981-2001 Microsoft Corporation. Dat is wat er letterlijk in staat op enkele kleine details na :oops: :wink: Wat ik nog kwijt wil is, dat het gedeeltelijk opgelost is en dit door een tip die ik gekregen heb dat ik eens op "CTRL + ALT + DEL daar moest ik in taakbeheer eens kijken als Outlook .exe er nog moest in staan dan zou dit willen betekenen dat het er nog verborgen in draait (wat dit ook wil betekenen ? :oops: :o ) ik heb dit aangeklikt en dan werkt nu redelijk goed soms wel en dan niet dan moet ik dit terug doen via taak beheer allee ik moet toch al niet meer afsluiten :D Mvg. Demro :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2008 [quote:e51f70c0f8="demro"] Wat ik nog kwijt wil is, dat het gedeeltelijk opgelost (..) [/quote:e51f70c0f8] Mooi, dan kun je dat ook melden in dat andere topic van je op oplossing.be in topic [url=http://www.oplossing.be/index.php?topic=32080.msg165608]Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem.[/url] En had je van die Outlook 2003 [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=57e27a97-2db6-4654-9db6-ec7d5b4dd867&displaylang=en]SP2[/url] al geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2008 Ik denk dat ik het al geinstaleerd heb zeker? Het staat er toch op zie hieronder; [color=darkblue:eacd938a9f]Het is: Windows / XP / Professional Versie 5.1 (buld 2600,xpsp_sp2_qfe.070227-2300: Service Pack 2) Copyright 1981-2001 Microsoft Corporation. [/color:eacd938a9f]of is dat niet? :oops: Je weet wel dat ik niet veel van PC en programas afweet hé!? Ik kan er op werken en mijn wer/hobby op uitoefenen en dat is ook alles vroeger in het begin zo een tiental jaren geleden toen alles nog onder MS-Dos werkte kende ik er veel eer over nu niet meer :oops: Mvg. Demro :wink: PS ja ik zal dit dan in de andere Forums Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2008 [quote:d9a358230f="demro"] Het is: Windows / XP / Professional Versie 5.1 (buld 2600,xpsp_sp2_qfe.070227-2300: Service Pack 2) [/quote:d9a358230f] Dat is het Service Pack van Windows XP. Ik bedoel het Service Pack van Outlook 2003. Ik heb 'm zelf niet. Maar die info kan worden getoond in Outlook 2003. Waarschijnlijk ergens in Help en Info. [quote:d9a358230f="demro"] Je weet wel dat ik niet veel van PC en programas afweet hé[/quote:d9a358230f] Dat is niet zo erg. We leren allemaal in onze eigen tempo. Check eventueel deze [url=http://www.tekstenuitleg.net/artikelen/cursus_outlook/3]Cursus Outlook voor beginners.[/url] Al heeft het niets met je Outlook probleem te maken. [quote:d9a358230f="demro"]PS ja ik zal dit dan in de andere Forums[/quote:d9a358230f] Ik vond er nog één van je topics op [url=http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=351250]helpmij.[/url] Wat me echter nog niet duidelijk is of je die tips van dat oplossing.be forum nog geprobeerd had. Verder zou je nog kunnen checken of er bruikbare info over Outlook 2003 te vinden is in [url=http://www.windows-help-central.com/windows-xp-logboeken.html]Windows Logboeken.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2008 Oesje zoveel uitroeptekens en kruisjes heb ik nog nooit bij elkaar gezien :oops: :o <http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/trustedr/en/authrootseq.txt> opvragen van de automatische update van het basislijstvolgordenummer van derden is mislukt met de fout: Deze netwerkverbinding bestaat niet. dat is een van de veeeeeel kruisjes (fouten) Windows heeft het register van gebruiker Hier staan gegevens ik weet niet of ik dit hier maar mag laten zien) opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart. Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. En dit is een van de veeeeele uitroeptekens als ik dan op die link klik werkt het niet ik krijg een error groetjes Demro Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2008 [quote:cc250d9d25="demro"]Oesje zoveel uitroeptekens en kruisjes heb ik nog nooit bij elkaar gezien [/quote:cc250d9d25] Werd er dan in één van beschrijvingen bij de kruisjes Outlook 2003 genoemd? En was je nu in Windows logboeken aan het zoeken in Toepassing? En zijn er fouten in Systeem? Ik heb intussen iets anders gevonden dat je kunt checken op experts-exchange over onderwerp [url=http://www.experts-exchange.com/Applications/MS_Office/Outlook/Q_20918350.html]Cannot start Outlook 2003 after reboot[/url] Maar het is wel een ander soort forum dan hier. Als je daar niet bent ingelogd, kun je niet alle antwoorden lezen. Dus scroll daar om mee te beginnen een flink eind naar beneden, tot aan Accepted Solution. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2008 Ik vind je opmerkingen over Plextor overigens niet zo erg of zijn plaats. Hij heeft zonder meer gelijk dat het gebruik van al die smilies de leesbaarheid van je bericht niet ten goede komt. Om hem dan meteen voor een aantal zaken uit te maken vind ik op zijn zachts gezegd niet erg netjes. Overigens was de oplossing die boven zijn mail stond de goede. Een backup maken van het PST-bestand is normaal gesproken de goede manier. Hij hoefde dus inhoudelijk niet meer een advies te geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2008 [quote:b9cf59a15b="demro"][quote:b9cf59a15b="builiche"]Hoi, herinstalleren zou kunnen werken, een andere oplossing zou ik niet weten maar ik weet wel dat je je mails kunt back-uppen in c:\documents and settings\gebruikersnaam\local settings\microsoft\outlook staat een bestand dat Outlook.pst heet, wanneer je dit even kopieert naar een andere locatie en na de herinstallatie van outlook weer terugzet, heb je gewoon je emails weer terug.[/quote:b9cf59a15b] Beste Builiche :wink: bedankt voor uw antwoord ik zal dit subito presto een opzoeken en uitproberen, hopelijk werkt alles dan terug naar behoren. In ieder geval toch bedankt ! je heb tenminste een reactie gegeven die de moeite waard is en waar ik iets kan mee doen, al ben je een nieuweling die ouwe rot denkt zich te moeten moeien in plaats van een antwoord te geven die iets opbrengt :evil: , hij is niet alleen een ouwe rot maar ook debiel :o , dement :o , seniel :o enz. Mvg. demro :wink:[/quote:b9cf59a15b] mag ik even weten waar dit op slaat . hij is niet alleen een ouwe rot maar ook debiel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen