anoniem Geplaatst: 10 april 2008 Delen Geplaatst: 10 april 2008 Op mijn Medion computer van de Aldi staat een demoversie van Home and Student 2007 NL. Binnenkort loopt de proeftijd af. Via een link kan ik op de site van Microsoft Office Online komen, waar een "new user price"van € 149,50 wordt opgegeven. Als ik op Bol.com kijk, betaal ik € 129,--. Hoe zit het met de instellingen, die ik in de afgelopen weken heb gemaakt in de demoversie. Als ik de versie bij Bol.com koop en het nummer intyp, dat op de gekochte versie staat, blijven de instellingen dan gehandhaafd. Een ander probleem is, dat ik er achter ben gekomen, dat er maar 2 x 512 MB intern geheugen in de Medion 8827 zit, terwijl er 2 + 1 GB in had moeten zitten. De helpdesk gaf als reactie, dat ik dat binnen 2 weken had moeten melden en ze me niet meer konden helpen. Na een boos emailtje kwam er een mailtje terug, dat het probleem naar een andere afdeling was doorgestuurd en er binnen 5 dagen een reactie zou komen. Ben benieuwd. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt bij Medion? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2008 [quote:ff8df6440d="Schippers"]Op mijn Medion computer van de Aldi staat een demoversie van Home and Student 2007 NL. Binnenkort loopt de proeftijd af. Via een link kan ik op de site van Microsoft Office Online komen, waar een "new user price"van € 149,50 wordt opgegeven. Als ik op Bol.com kijk, betaal ik € 129,--. Hoe zit het met de instellingen, die ik in de afgelopen weken heb gemaakt in de demoversie. Als ik de versie bij Bol.com koop en het nummer intyp, dat op de gekochte versie staat, blijven de instellingen dan gehandhaafd. Een ander probleem is, dat ik er achter ben gekomen, dat er maar 2 x 512 MB intern geheugen in de Medion 8827 zit, terwijl er 2 + 1 GB in had moeten zitten. De helpdesk gaf als reactie, dat ik dat binnen 2 weken had moeten melden en ze me niet meer konden helpen. Na een boos emailtje kwam er een mailtje terug, dat het probleem naar een andere afdeling was doorgestuurd en er binnen 5 dagen een reactie zou komen. Ben benieuwd. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt bij Medion?[/quote:ff8df6440d] overal waar je kijkt naar dat typen pc . zit er maar EEN gb geheugen in . en als je niet wil betalen voor het programma office . gebruik dan OpenOffice 2.3 geheel in het Nederlands . en kan elk ms office document lezen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2008 [----- Original Message ----- > > > > From: pc-infonl@medion.com > > > > > > > > Sent: Friday, March 28, 2008 4:08 PM > > > > Subject: RE: Re[2]: [EMAIL] PC (PC (overig)) ID[|#231263#178850#461013e#|] > > > > > > > > Geachte heer/mevrouw Schippers, > > > > > > > > Uw klantnummer is 0108726098. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden. > > > > > > > > Indien u geen problemen ondervind met uw PC is het niet noodzakelijk om updates te installeren. > > > > > > > > Volgens onze gegevens is het volgende geheugen in uw PC geplaatst: > > > > > > > > 1 x 1 GB DDR2-667 > > > > 1 x 2 GB DDR2-667 > > > > > > > > Dit is maximaal uitbreidbaar naar 4 GB DDR2-800 (2 x 2GB) 1,8V > > > > Het moederbord ondersteund geen dual channel geheugen. > > > > > > > > Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen. > > > > > > > > Met vriendelijke groet, > > > > Medion Service Center > > > > J. Clevis Bovenstaande mail kreeg ik van de helpdesk. Er zou dus 3 GB in moeten zitten. Ik wil best betalen voor het programma, maar als ik € 20 kan uitsparen.... Hoe zit het met de instellingen en het intypen van het gekochte nummer? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2008 De instellingen blijven gehandhaafd als je een nieuwe Office installeert. Maar zoveel instellingen heeft Office 2007 home and student toch niet? De meeste instellingen zitten in Outlook 2007 en dat is geen onderdeel van Office 2007 student versie. Maar waarom geen Open Office? Inmiddels is 2.4 al uit. Nog een tip: haal je e-mail adres even uit je vorige post. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen