anoniem Geplaatst: 9 april 2008 Delen Geplaatst: 9 april 2008 ik heb net een nieuwe pc en ik doe altijd audio met vrienden. sinds ik deze nieuwe pc heb gaat alles met mijn audio verkeert. ik heb een poort voor in mijn pc voor mijn audio en eentje achter in mijn pc. als ik mijn headset aansluit voor in mijn pc werkt hij helemaal niet. hij geeft ook niet aan dat er een stekker in zit. als ik hem achter er in steek werkt hij wel, en geeft Realtek ook aan dat er stekkers in zitten. ik heb alleen altijd hele erge echo door mijn pc. ook al heb ik geen headset aangesloten op mijn pc heeft de gene waarmee ik audio doe toch echo. weet iemand hoe ik deze echo kan uitzetten? alvast bedankt. mvg. niek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2008 Een beetje onsamenhangend verhaal. Ik zou het programmaatje van Realtek eens openen en daar eens kijken naar de instellingen en zo nodig wat veranderen. Zonder headset heb je altijd kans op echo omdat je microfoon het geluid van de boxen opvangt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2008 je moet generiek uit zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2008 En het zou ook zomaar kunnen zijn dat de audio aansluiting aan de voorzijde niet is aangesloten op het moederbord. Kwestie van even de kast openmaken en kijken of de kabels aangesloten zitten (en op de goede plaats). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen