anoniem Geplaatst: 7 april 2008 Delen Geplaatst: 7 april 2008 Hallo, Ik wil graag in de contactpersonenlijst van Outlook zelf enkele velden toevoegen. Wie weet hoe ik dat moet doen? Ik heb al geprobeerd dit te doen door een fomulier te ontwerpen via Extra, Formulieren, Formulier ontwerpen, etc. Maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen? I. de Groot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2008 Ik heb een Engels Outlook (2003), dus je zult misschien even wat moeten vertalen. Ga in het menu View (beeld?)-Arrange By-Current View-Customize Current View. Druk op de knop Fields. Hier kun je kiezen uit een hele serie voorgeprogrammeerde velden of in het midden op de knop New Field drukken om zelf een nieuw veld aan te maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb nu die velden wel kunnen aanmaken in het menu Beeld, maar ik wil ze ook kunnen samenvoegen met een Word of Excelbestand. Volgens mij moet dat op een andere manier. Maar ik kan het niet ontdekken. Enig idee hoe dat moet? Ineke Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2008 Samenvoegen in Word, dus bijvoorbeeld de namen en adressen automatisch laten invoegen in een standaardbrief, doe je vanuit Word. In het menu Tools (extra) -Letters and Mailings-mailmerge. Bij de derde stap in de Wizard kun je kiezen voor het Outlook adresboek als gegevensbron. In Excel kun je de gegevens niet rechtstreeks importeren. Wel kun je vanuit Outlook je adresboek exporteren naar een Excelbestand. Menu File (bestand)-Import en Export-Export to a File en dan voor Excel kiezen. Daarna geef je je Contacts-folder aan om te exporteren en geeft op hoe het bestand moet heten en waar het moet staan. Alle velden komen netjes in een eigen kolom te staan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen